31.1.2013

WEEK 3

Kolmas viikko oli melkeinpä kaikinpuolin onnistunut. Liikkumiset meni kyllä täysin nappiin. Herkkuja tuli syötyä pikkusen liikaa, muistaakseni kolmena päivänä. Hups :S Mutta olen itseeni erittäin tyytyväinen sillä noiden herkuttelupäivien jälkeen jatkoin vaan normaalisti enkä jäänyt murehtimaan jo tehtyä mitä ei saa tekemättömäksi. Huomaa, että nyt kun on alkanut liikkumaan säännöllisesti niin treenejä alkaa jo kaipaamaan. Oon jopa oppinut tykkäämään kuntosalilla käynnistä. :)

Mä vannon, että en tule palaamaan siihen entiseen mistä lähdin. Olen tehnyt saman lupauksen ennenkin ja palannut aina samaan vanhaan takaisin mutta nyt kaikki tuntuu vaan täysin erilaiselta. Uskon itseeni ja olen varma, että onnistun!! :)

Painosta en voi sanoa mitään, sillä mun vaaka meni rikki ja alkoi näyttämään aivan epätodellisia lukuja, mm. -10kg pudotus yhden yön aikana. :D Pakkohan se oli lähtee sitten vaakaostoksille, sillä tykkään punnita itteni jokainen aamu. :) Tässä vielä kolmannen viikon liikkumiset. >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti