10.1.2013

Pakollisia tai vähemmän pakollisia ostoksia

Tässä olisi jälleen muutamia ostoksia jotka tein tänään. (Tän blogin perusteella vois kuvitella, että mulla on järjettömät määrät rahaa käytettävä (oliskin), kun hyvä ettei joka postauksessa ole jotain ostoksia.) :-D

Mutta siis ensimmäisenä ostin itselleni keittiövaakaan. Se on ollut ostettavien listalla jo jonkin aikaa. Varsinkin nyt kun pitää tarkkailla mitä syö ja paljonko niin on hyvä olla vaaka! Pysyy paljon paremmin kärryillä ja voi tarkkailla myös tarkemmin syötyjä kaloreita. Vaa'assa on myös lisäominaisuutena ravintoarvojen mittaaminen.


Rakastan neulomista ja voisin hamstrata jokaista lankaa jokaisessa värissä. Tänään Prismasta mukaan tarttui 7 veljeksen vaaleanpunainen lankakerä.


Sitten pakollisia tai vähemmän pakollisia kosmetiikkaostoksia. :D


Meikkivoiteen etsintä osa 247345. Viimeajat mulla on ollu käytössä Lumenen BB-voide, mutta mua alko kauheesti häiritsemään sen tummuus luonnonvalossa, sillä mun ihon väri on aika vaalea. :/ Tykkäsin siitä kyllä muuten tosi paljon! Mutta nyt nappasin tänään Sokokselta MaxFactorin 3 in 1 meikkivoiteen, josta oon jonkin verran kuullu hyvää ja kaupassa sitä testattuani se vaikutti kokeilemisen arvoiselta. Kestävä pohjustusvoide, spf-meikkivoide ja korjaava peiteaine yhdessä kuulostaa hyvältä! Vähäsen tätä äsken testailin, mutta erillistä postausta tulossa sitten myöhemmin kunhan pääsen kunnolla käyttämään tätä! :)


L'oréalin aurinkopuuteri ja kabuki sivellin.


Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti