11.12.2012

Pipareiden tuoksuinen koti

Ensiks mun on pakko jakaa teillekin eräs erittäin epäonnistunut päivä. Tämä tapahtui viime sunnuntaina. Aamu lähti ihan normaaliin tapaan käyntiin ja suuntasin töihin aamuvuoroon. Aamukahvilla sitten kippasin syliin kahvimukin ja hetken kuluttua mehulasin. Se oli varmaan jonkinlainen ennakkovaroitus, että mitä päivä tuo tullessaan... Töiden jälkeen suuntasin porukoille josta lähdin illalla kaupan kautta omaan kotiini. Kaupasta pois tultuani kävelin bussipysäkille ja jouduin toteamaan, että seuraava bussi menisi vasta tunnin kuluttua. En millään jaksanut jäädä kylmään odottamaan tai kävellä kotiin ostosten kanssa. Ei jääny siis mitään muuta vaihtoehtoa kuin mennä taksilla kotiin. Muutenkin köyhänä sinne upposi reilu 14€ mutta mieluummin maksoin, että pääsin kotiin. Kotiin tultua istuin sohvalle ja katselin hetken televisiota ja muistan, että mua väsytti ihan kamalasti ja sitten katkes filmi... Herään seuraavana aamuna omasta sängystäni päivävaatteet päällä ja meikit naamassa kello kuusi. En muista ollenkaan, että olisin siirtynyt sänkyyni enkä ollut illalla kerennyt laittaa edes herätyskelloa soimaan. Mä en voinut uskoa, että kello oli KUUSI AAMULLA sillä mulla alkoi tunnin päästä työt ja mulla oli sellanen olo, etten olisi nukkunut lainkaan. Ei siinä muu auttanut, kun pestä meikit, suunnata suihkuun ja uudet meikit naamaan. Melko hyvin kerkesin töihin, 5-10 minuuttia myöhästyin. Mutta kyllä oli aika rankka päivä...

Tänään suuntasin kotiin, sillä oli sovittu etukäteen äidin kanssa, että leivotaan tänään pipareita<3 Mä en oikeastaan erityisemmin pipareista pidä (lukuunottamatta taikinaa :D) mutta tykkään niiden leipomisesta ja piparit kuuluu jouluun<3


Kaupassa käydessäni pakko oli ostaa ihan vähäsen irtokarkkeja. :) Mä olen luvannut itselleni, että aloitan laihduttamisen ihan todenteolla heti joulun jälkeen, sillä nyt joulun aikaan se ei tule onnistumaan. Salilla käyntikin on päässyt pahasti unohtumaan. Mä odotan, että saan itseäni taas niskasta kiinni sillä rakastan onnistumisen ja urheilun jälkeistä tunnetta<3. Nyt mä annan luvan itselleni vielä ottaa vähän rennommin, mutta joulun jälkeen ei enää löydy minkäänlaisia tekosyitä!! Painiiko siellä ruudun toisella puolella kukaan kilojen kanssa, mitkä on teidän parhaat vinkit onnistumiseen?


Entinen kasvojenpuhdistusaine pääsi loppumaan ja halusin kokeilla jotain uutta niin ostin Body Shopista Seaweedin geelimäisen puhdistusaineen, joka on tarkoitettu seka-/rasvaiselle iholle. Parin käyttökerran perusteella tää ainakin vaikutti tosi lupaavalta. Kasvot tuntuivat virkistyneeltä, raikkaalta ja puhtaalta eikä kasvojen ihoa kiristänyt. Yleensä nimittäin jos tuote on suunnattu rasvaiselle iholle, se kuivattaa ihoa ainakin mulla kamalasti, mutta tämä ei!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti