18.12.2012

Hitti vs Huti

Talvi+kovat pakkaset saa mun ihon huutamaan kuivuutta! Oprin blogista bongasin pari vinkkiä kasvoille ja huulille jotka kärsivät pakkasesta. En voinu mitenkään kun ostaa ko. tuotteet sillä hinnalla nää ei ollut pilattuja kumpikaan, mutta toinen näistä oli hitti ja toinen huti.

Nivean Soft Moisturising Cream. Hintaansa nähden erittäin loistava kosteusvoide joka sopii vartalolle että kasvoille. Kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeesti. Hintaa tällä oli jotain 5-6€ muistaakseni että ei paha ollenkaan! Tähän asti oon käyttänyt Body Shopin kosteusvoidetta joka maksaa noin 16€ mutta se ei kosteuta tarpeeksi näin talvella. Mutta tää kosteusvoide oli erittäin positiivinen yllätys! :)

Aco Soft Pink Lip Balm. Mä odotin tältä niiiin paljon, mutta valitettavasti jouduin pettymään. :( Tää on nimenomaan tarkoitettu kuiville huulille, mutta musta tää ei kosteuttanut ollenkaan, toi vaan huulten kuivuutta entistä enemmän esille ja voide tarttui huulien kuiviin kotiin. Okei, joillekin ehkä tää sopii, mutta oman kokemukseni perusteella en lähtis suosittelemaan tätä kenellekään.


Joululahjaostokset oon vihdoin tehnyt, mutta niiden lisäks mun piti vielä keksiä siskopuolelle synttärilahja. Päädyin ostamaan Pentikistä lasisen maljan jonka laitoin täyteen fazerin suklaata. :) Lisäksi vielä Body Shopista syötävän ihanan tuoksuinen käsisaippuan ja Chocomanian mini suihkugeelin ja huulirasvan. :) Toivottavasti lahja on mieleinen! Itelleni ainakin kelpuuttaisin. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti