3.12.2012

Kosmetiikkarakkautta

Ennen kuin päästään postauksen varsinaisiin esittelyssä oleviin juttuihin halusin näyttää korut jotka ostin pikkujouluja varten. Mä en käytä arkena oikeastaan ollenkaan korvakoruja, mutta halusin nyt jotkut juhlavat<3 Korvakorut kaipasivat kaveriksi hopean väristä kaulakorua ja iskin silmäni tähän sydänmedaljonkiin!<3 


Blistexin tehokosteuttava huulivoide. Mun huulet huutaa kuivuutta, mutta en ole kumma vielä onnistunut löytämään mistään huulivoidetta joka kosteuttaisi huuliani riittävästi. Mun huulia kuivattaa kylmän ilman lisäksi myös kosmetiikka. Huulivoide vaikuttaa lupaavalta sillä se lupaa kosteuttaa pintaa syvemmältä tehden huulista pehmeät. Kosteuttava vaikutus on myös normaalia pidempi. Peukut pystyyn, että tää pystyy pelastamaan mun huulet!!


Ja sitten syy miksi mun oli pakko alkaa illalla kuvailemaan näitä kuvia vaikka inhoan ottaa kuvia salamalla. Tämä vuodenaika on inhottava, kun töistä päästessä on jo pimeää eikä pysty enää luonnonvalossa ottamaan kuvia, mutta ei voi mitään. Tuskin olen ainut joka painii saman ongelman kanssa?

MUTTA nyt asiaan. Mulla on ollut kauan hakusessa täydellinen huulipuna. Ennen en osannut käyttää niitä ollenkaan, mutta sitten ostin ensimmäinen nudehuulipunan ja sen jälkeen olen alkanut etsimään lisää huulipunia meikkipussiini. Tänään Anttilassa käydessäni silmiini osui ensin Isadoran vaaleanpunainen huulipuna joka on täydellisen värinen!! Sävy on Satin Pink 77. :)


Toinen huulipuna löytyi Sokokselta. No7 sävy:  pink lemonade. :) Monet nudehuulipunat vivahti tosi paljon oranssiin tai sitten ne ei oikein näyttäneet miltään, mutta tässä on kaikki kohdallaan. Nuden värinen, mutta vivahdus vaaleanpunaiseen. Ihana!!<3


Mä oon käyttänyt eyelineriä varmaan viimeksi joskus teinivuosina. :D Oon käyttänyt silmämeikissä pelkästään ripsiväriä, sitten mukaan hiipi hiljaa luomivärit ja niitäkin voisin nykyään hamstrata jokaisessa värissä<3 Seuraavaksi aloin käyttämään kajalkynää ja nyt etsinnässä olikin sitten jo eyeliner. :D Nykyään mä tykkään panostaa silmämeikkiin ja ilmeestäkin tulee jotenkin paljon kivempi kuin vain pelkästään ripsivärillä! :-)
Ostin Maybelinen Master Precise liquid eyelinerin ja äsken testettuani tätä olen ostokseen erittäin tyytyväinen! Tällä saa tehtyä tosi tarkan rajauksen! :-) Tykkään!<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti