30.12.2012

Joululahjoja ♥

Nyt vihdoin olen saanut kuvattua joululahjat sekä samalla pari synttärilahjaa. Näiden lahjojen lisäksi sain vielä ainakin Vain elämää 2 cd:n, rahaa, uunivuoan, vallilan keittiöpyyhkeen, villasukat ja suklaata, joista ei kuvia tullut otettua. Mutta tässäpä näitä lahjoja. :)

OBH Nordican tehosekoitin äidiltä synttärilahjaksi. Mä olin vähän vihjaillut, että voisin haluta tälläisen joten lahjaostos osui kyllä nappiin! En malta odottaa, että pääsen tekemään tällä kaikenlaisia smoothieita ja pirtelöitä. :P

Kynttilälyhty siskopuolelta. Joskus olin itsekin aikeissa ostaa tälläisen parvekkeelle, mutta jäi sitten jostain syystä hankkimatta, mutta hyvä niin. :D Tää oli myös täynnä karkkia, huom. oli! :D


Turkoosit kylpy- ja käsipyyhkeet mummolta ja ukilta. Mä olen nyt tykästynyt ruskean sävyistä kylppäriin, mutta turkoosi toimii onneksi hyvin ruskean kanssa. :) Kummitädiltä sain itsetehdyt kaulakorun ja rannekorun. Varsinkin tuo kaulakoru on ihana sillä tykkään pitemmistä kaulakoruista. :)


Äidiltä Iittalan Taika sarjasta mukeja & kulhoja!! Tämä oli ehdottomasti yksi lempparilahjoista sillä näitäkin olin toivonut ja halunnut pitkään, mutta meidät piti erossa näiden hinta. Tarkoitus on jatkaa näiden keräilyä sillä haluan näitä vielä lisää, mutta nyt on jo alku sillä sain näitä kumpiakin kaksi kipaletta. :)


Ja sitten mikä oli parhainta ja ehdottomasti ihaninta? Guessin rannekello Iskä kyseli lahjatoiveita ja hetkisen mietittyäni päätin, että haluaisin ostaa itselleni uuden rannekellon joten päädyin pyytämään rahaa. Puustjärven kellossa&kullassa oli mm. guessin tuotteet -25% alennuksessa joten tälle ei loppujen lopuksi jäänyt paljoakaan hintaa. Rakastan timantteja, mitkä tekevät tästä vain entistäkin ihanamman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti