21.11.2012

Tärkeällä asialla

Moni on varmasti törmännyt useimmissa blogeissa meikittömiin kuviin. Innostus on lähtöisin Veeran tyyliä metsästämässä- blogista. Ensimmäiset meikittömät kuvat nähdessäni päädyin lukemaan Naked truth postauksen josta kaikki on saanut alkunsa. Halusin itsekin lähteä haasteeseen mukaan ja ottaa itsestäni meikittömän kuvan vaikka tämä ilmiö onkin näkynyt enemmän suosituimmissa blogeissa.

Veeran sanoja lainatakseni: "Toivoisin meidän bloggaajien pystyvän taistelemaan sitä ilmapiiriä vastaan, jossa sallittua on vain virheettömyys. Ilahtuisin kovasti, jos muutkin bloggaajat innostuisivat postaamaan itsestään kuvan juuri sellaisena kuin ovat meikin alla, photoshoppaamattomana. Näytettäisiin, että jokaisen blogin takana on ihan oikea ihminen pienine virheineen."


Meikittömän kuvan julkaisu tuntuu musta todella pelottavalta, sillä olen aina piilotellut huonoa itsetuntoani nimenomaan meikin alle. Suoraansanottuna mä inhoan peilikuvaani, en voi koskaan katsoa peiliin ja sanoa pitäväni näkemästäni ja olevani ilman meikkiä kaunis. Kasvojeni ihotyyppi on sekaiho (kamalan helposti rasvoittuva ja samaan aikaan äärettömän kuiva) mulla on myös lievä akne. Kasvoissani on myös paljon mustapäitä, laajentuneet ihohuokoset ja paljon punoittavia kohtia ja finnejä. En tykkää yhtään olla ilman meikkiä julkisilla paikoilla, sillä oloni on todella epävarma ja toivon, ettei kukaan huomaa tai katso minua. Jotenkin se tuntuu niin kauhean säälittävältä. Kuva on otettu aamulla vasta heränneenä suihkun jälkeen. Tässä totuus millainen todellisuudessa olen. Toivon, että tekin blogin suosiosta riippumatta lähtisitte tähän haasteeseen rohkeasti mukaan!

Tasapainottaakseni täysin meikitöntä kuvaa halusin laittaa tähän myös kuvan, jossa olen meikannut.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti