29.11.2012

Kampaamotuotteita

Maanantaina menin käymään kotona ja vietettiin aamupäivä äidin kanssa kaksisteen. Äitillä oli aamupäivällä kampaaja joten päätin mennä sen kanssa sinne ja odotella siellä kampaajalla sen ajan. Mulla oli siinä sitten aikaa niin tutkailin niitä kaikkia ihania kampaamotuotteita ja bongasin sieltä neljä tuotetta mitkä oli aivan pakko saada. Mitään näitä en ole aiemmin käyttänyt joten innolla odotan, että pääsen testailemaan näitä kunnolla.


Cutrin Bio+ Oil Control shampoo

Hellävarainen ja tehokas shampoo rasvoittuville hiuksille ja hiuspohjalle. Säätelee rasvoittuvan hiuspohjan kosteustasapainoa, rauhoittaa talirauhasten toimintaa ja ehkäisee talin muodostumista. Sopii myös värikäsitellyille hiuksille.

Mun hiukset rasvoittuu tosi nopeesti, johtuen myös varmasti siitä kun mun hiukset on tosi hennot ja ohkaset :( Tää shampoo vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Tottakai lähden testaamaan jos tästä oikeasti saisi apua, että pystyisi käymään illalla suihkussa ja aamulla hiukset olisivat puhtaat. Tää kaipaisi kyllä kaveriksi hoitoaineen, ehkä senkin tulen ostamaan jos tää nyt vaikuttaa hyvältä.

Goldwellin Gloss Style Magic Finish

Mikrohieno hiuskiinne joka antaa korostettua kiiltoa ja loistoa. Voimakas mutta joustava pito, helppo harjata pois. Sisältää värisuojan.
Mä en käytä nykyään mitään muita kuin kampaamosta ostettuja hiuslakkoja. Se täydellinen hiuslakka on silti vielä etsinnässä ja nyt ostin testiin tätä sillä olen kuullut tästä vain hyvää. Peukut pystyyn!

Four Reasons Heat Styler- lämpösuojasuihke

Lämpösuojasuihke suojaa hiuksia lämpötyökalujen aiheuttamilta vaurioilta. Tekee hiuksista sileämmät ja kiiltävämmät, helpottaa hiusten käsiteltävyyttä sekä sisältää kosteussuojan.
Tähän asti olen ollut Tresemmen lämpösuojan vannoutunut käyttäjä, mutta se on tarkoitettu käytettäväksi kosteisiin hiuksiin, joten etsinnässä on ollut lämpösuoja kuiville hiuksille. Nyt se löytyi, joten ei tarvinnut miettiä kahta kertaa että ostanko tätä!

Goldwellin Curl Style Twist Around

Erittäin pitkäkestoinen kiharaneste luo kestäviä, kolmiulotteisia kiharoita. Sisältää lämpösuojan jopa 200 °C:een asti ja värisuojan.
Mä tykkään nykyään enemmän kiharretuista hiuksista kuin suorista. Ainut ongelma on vaan, että kiharat ei meinaa kestää mun hiuksissa yhtään. Toivottavasti tästä on apua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti