6.11.2012

New beginning

Blogien maailmaan olen eksynyt vuosi pari sitten ja omaa blogiakin on tullut pidettyä vuoden verran. Vähän aikaa sitten alkoi vaan tuntumaan siltä, että haluan aloittaa koko homman alusta ja puhtaalta pöydältä joten päätin perustaa kokonaan uuden blogin. Tämä on ollut yllättävän koukuttavaa hommaa eikä tätä voisi enää kuvitella lopettavansa<3. Mä tykkään kirjoittaa postauksia kun saa purkaa ajatuksensa kirjoittamalla ja tää on muutenkin tosi kivaa! Rakastan myös toisten blogien lukemista. Mun illat meneekin rentoutuessa sohvalla lukien mun lemppari blogeja<3.

Täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee parikymppinen nuori nainen Kuopiosta. Blogiin tulen kirjoittelemaan muun muassa ostoksista, kosmetiikasta, sisustuksesta ja ihan mun elämästä. :-) Blogissa tulee myös varmaan olemaan jonkin verran juttua mun elämäntaparemontista. :-)


Maanantaina ostin Pentikistä maailman ihanimmat kynttiläkupit! Mä rakastan ylikaiken kun syksyllä/talvella saa polttaa kynttilöitä<3. Ulkona alkaa kylmenemään, sisällä on lämmintä ja tunnelmallista kynttilöiden palaessa, voi että<3.

2 kommenttia:

  1. Noi kynttiläkupit on ihanat! Pentik on siitä paha kauppa, ettei sieltä oikeesti pysty poistumaan ostamatta mitään :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä<3 Siks mun ei tulekaan käytyä siellä kovin usein, kun en pystyisi hillitsemään itseäni jos löytäisin jotain kivaa. :-D

      Poista