14.2.2013

WEEK 5

Haluaisin kertoa teille ihan konkreettisiä tuloksia miten "uusi elämä" on lähtenyt käyntiin. Mulla ei ole tiedossa mun tarkkaa alkupainoa (mikä näin jälkikäteen harmittaa). Kuusi viikkoa sitten en halunnut katsoa peiliin, astua vaa'alle tai ottaa itsestäni kuvia. Mä halusin vaan aloittaa projektin nopeasti, että saisin mahdollisimman pian näkymään ensimmäisiä tuloksia. Musta olisi niin kiva tietää tarkalleen paljonko olen pudottanut, mutta minulla ei ole kuin vain noin tuloksia. Mietin pitkään uskaltaisinko laittaa tähän paljonko painan.... Mutta jatketaan kun kerran jo aloitinkin, alkupaino oli 102,4 -105kg väliltä, tarkkaa siis ei ole tiedossa. Kamalaa kun hävettää mutta ehkä painon julkistaminen antaa mulle lisää motivaatiota onnistu.

Viidennen viikon lopussa painoin 99,3 kiloa eli pudotusta ainakin 3,1 kiloa.  :) Aivan alkuhan tämä vasta on kun tavoitteena mulla on pudottaa yhteensä 30 kiloa. Suunta ainakin on jo oikea. :)

Haastoin itseni pari viikkoa sitten ja laitoin herkuttelupäivältä jääneet karkit kaappiin ja sovin itseni kanssa, että saan syödä ne vasta seuraavana herkuttelupäivänä. Niin kuin aiemmin oonkin jo sanonut en ole koskaan pystynyt säilyttämään mitään herkkuja päivää pitempää vaan ne on kiusannu mua aina niin kauan kuin ne on syöty. Paitsi tällä kerralla ne ei päässeet kiusaamaan! :D Mun ei tehnyt mieli syödä niitä ja unohdin niiden olemassa olon kokonaan. Lauantaina sitten sain herkutella ne ihan luvan kanssa. :p

Muutenkin mun käsitys laihduttamisesta ja herkuista on muuttunut entiseen. Ennen kuin aloitin laihduttamaan kielsin itseltäni kaiken ylimääräisen ja sen takia himoitsin herkkuja vain entistä enemmän. Nyt sallin viikossa sen yhden kalorivapaan päivän jolloin saan herkutella. Nyt mulle ei tee enää tiukkaa jatkaa herkuttelun jälkeen terveellistä elämää vaan oikeastaan jo kaipaan päästä salille. :D Huomaa miten ajatusmaailma on jo viiden viikon aikana muuttunut ja liikunnasta on tullut tärkeä osa arkea. :)


Lauantaina herkuttelin myös Ben&Jerry's jätskillä ja voi että kun oli namia. :p Ja ei, en syönyt tätä kokonaan yksin vaan jaettiin siskon kanssa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti